مرحبا بكم في منت&#
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
مرحبا بكم في منت&#

برامج العاب...

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

BearShare Pro v5.0.2.3

AuteurMessage
Admin
Admin

BearShare Pro v5.0.2.3 Empty
MessageSujet: BearShare Pro v5.0.2.3   BearShare Pro v5.0.2.3 EmptyDim 18 Déc à 14:54

BearShare Pro v5.0.2.3
+
Crack
+
Accelerator

+
الشرح

النهارده يا شباب انا ادعوا كل واحد فيكم يحمل نسخة البير شير دي وعلى فكرة دي نسخه حديثة اوي وانا دمجت معاها الكراك بتاعها اللي هو عباره عن ايقونه هتحطها في ملف البرنامج في Program files وكمان فنفس الفايل المضغوط دا حطتلكوا أحدث أكسيليراتور للبرنامج لحد الوقتي والاكسيليراتور دا برنامج بيزود سرعة الدون لود وطبعا البير شير سريع خلقة وأفضل برنامج مجرب واعلى ريت فالمنتديات الاجنبية حجم الفايل 9.32 ميجا بايت بس هتنزل بيه كل اللي انت عايزه لان دا برنامج بيسحب الملفات أو البرامج أو الافلام او الاغاني او الصور او الكتب او الكراكات او الفلاشات او الالعاب ...الخ اللي انت بتدور عليها من اي جهاز يكون عليه وكمان البيرشير بيتميز بانه بيتعامل مع كل ملفات برامج الشير الاخري تقريبا حتى الليموير والاي دونكي وطبعا البرنامج نضيف مش زي الكازا والشيرازا وسهل الاستخدام انا جمعته وحططتهولكو فالوصلة دي :

حمل البرنامج + الكراك + الأكسيليراتور بالضغط هنا

شباب الوصلة شغاله ميه ميه والبرنامج كامل من كله وأنا رافعه بنفسي وياريت ماتنسوناش من ردودكم ومن دعواتكم والبرنامج ملوش شفرة فك ضغط

==========================
*** قام العضو amr_elsehmaw مشكورا بوضع برنامج لمساعدة من يحدث له خطأ أثناء عمل دونلود وتظهر له رسالة الخطأ والتي مقتضاها أن التحميل أحدث خطأ فالاكسبلورر هل تريد مراسلة ميكروسوفت لمحاولة الحل أم لا ( dot send او send ) وسواء وافقت أم لم توافق يقوم باغلاق الأكسبلورر وكذلك الذين يواجهون مشكلة مرور البرنامج تحت الفيروول (الجدارالناري)
البرنامج أسمه stay alive وحجمه 755 كيلوبايت وصلة التحميل أهيه:

Registration Name : Sponge Uk
Registration Code : SA100GEN43278F

ftp://gatekeeper.dec.com/pub/micro/pc/simtelnet/win95/telecomm/stalv101.zip
Revenir en haut Aller en bas
https://moujahid.jeun.fr

BearShare Pro v5.0.2.3
Page 1 sur 1